Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

E OXI KAI ΕΛΛΗΝΕΣ !!!!

Πάλι παρουσιάστηκε κρίση στα μειονοτικά σχολεία της Δυτικής Θράκης με τα ποιήματα της γιορτής της 28ης Οκτωβρίου. Αναφέρθηκε πως χριστιανοί δάσκαλοι έδωσαν σε μαθητές του μειονοτικού σχολείου του χωριού Λύκειο ποίημα που περιλαμβάνει τους στίχους ¨Έλληνας γεννήθηκα και Έλληνας θα πεθάνω¨ και ¨Ελληνάκι¨. Οι γονείς των μαθητών αντιμετώπισαν αυτήν την ακραία κατάσταση με ανησυχία και οργή και λέγεται πως αν οι δάσκαλοι δεν ανακαλέσουν τα ποιήματα, μπορεί να υπάρξει αποχή από την γιορτή της 28ης Οκτωβρίου.
Η κρίση με τα ποιήματα κινητοποίησε και τον σύλλογο αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ. Ο πρόεδρος του συλλόγου Μεχμέτ Ντερντιμάν στην επιστολή που απέστειλε στην υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναφέρει πως τέτοιου είδους ακραίες πρακτικές διαταράσσουν την ομαλή συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων και ζητά από την υπουργό να επέμβει στο θέμα. Σχετικά με το θέμα ο σύλλογος αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ.  έστειλε το ακόλουθο γράμμα στο υπουργείο :
ΘΕΜΑ : ¨ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ¨
Κομοτηνή, 21-10-2010, αρ. πρωτ. Νο 59
Κυρία Υπουργέ
Όπως ενημερώθηκε ο σύλλογος μας από τους κηδεμόνες του μειονοτικού δημοτικού Λυκείου του νομού Ροδόπης, κάποιοι δάσκαλοι του ελληνικού προγράμματος, επ΄ευκαιρία της γιορτής της 28ης Οκτωβρίου έδωσαν στους μειονοτικούς μαθητές ποιήματα που περιλαμβάνουν τους στοίχους ¨Έλληνας γεννήθηκα και Έλληνας θα πεθάνω¨ και ¨Ελληνάκι¨. Αυτή η απαράδεκτη συμπεριφορά προκάλεσε αγανάκτηση στα μέλη μας. Τέτοιου είδους κινήσεις είναι απαράδεκτες.Οι ταυτότητες των κοινοτήτων δεν πρέπει να περιλαμβάνονται στις επιλογές των δασκάλων . Όπως και η συμμετοχή στην προσευχή της εκκλησίας δεν πρέπει να περιλαμβάνεται στις επιλογές των γραμματέων των δήμων και κοινοτήτων.Συμφωνώντας με τις παραπάνω αρχές,  προσδοκούμε την βοήθεια σας για την διασφάλιση της τάξης ώστε στο μέλλον αυτοί οι δάσκαλοι να μην διαταράσσουν την ομαλή συμβίωση χριστιανών και μουσουλμάνων στην περιοχή, και θέλουμε να αναφέρουμε πως πρόκειται για παιδιά και είναι ανάγκη να αντιμετωπίζονται με ευαισθησία. Ελπίζουμε στην άμεση επέμβαση του υπουργείου στο θέμα αυτό. Παρακαλούμε ως σύλλογος να ενημερωθείτε για το θέμα αυτό  
Εξ ονόματος του συλλόγου αποφοίτων ΕΠΑΘ
Ο Γενικός Γραμματέας           Ο πρόεδρος
Ιμπραίμ Μεμέτ                       Μεχμέτ Ντερντιμάν

****ΣΧΌΛΙΟ : Επειδή κάποιοι μουσουλμάνοι φέρονται να έχουν δυσανασχετήσει με κάποια από τα ποιήματα που δόθηκαν σε μαθητές μειονοτικών σχολείων, αλλά και επειδή ο σύλλογος των αποφοίτων της ΕΠΑΘ διαμαρτυρήθηκε για αυτό τους αφιερώνουμε το παρακάτω βίντεο. Το ποίημα αυτό λέγεται κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη σε όλα τα σχολεία της Τουρκίας και φυσικά και στα μειονοτικά-ελληνικά. Δευτέρα και Παρασκευή είναι ο εθνικός ύμνος. Η μετάφραση αυτού που θα ακούσετε είναι η εξής :
Είμαι Τούρκος, είμαι σωστός,είμαι εργατικός, είμαι κύριος
Αρχή μου : Προστατεύω τους μικρότερους μου, σέβομαι τους μεγαλύτερους,
και την πατρίδα μου και το έθνος μου το αγαπώ πιο πολύ από τον εαυτό μου.  
Ιδανικό μου :Να προοδεύω και να αναπτύσσομαι.
Η ισχυρότερη είναι η Τουρκία ! Δεν υπάρχει όμοια της.
Ορκίζομαι να προχωρώ χωρίς σταματημό στον δρόμο που άνοιξες, προς τον στόχο που έδειξες
Η ύπαρξη μου αφιερωμένη στην Τουρκική υπόσταση
Τι ευτυχία να λέω ότι είμαι Τούρκος !
http://www.youtube.com/watch?v=bKtoMy8dmv0&feature=related
Και εδώ τους πείραξε αυτό που λένε τρεις φορές το χρόνο… Αλλά έτσι είναι, δώσε θάρρος στο χωριάτη να σ΄ανέβει στο κρεβάτι !

Πηγή : http://tourkikanea.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: