Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Aνοικτη επιστολή στον Π. Καμμένο


Ἀνοικτή ἐπιστολή πρός τόν κ. Καμμένο

26 Φεβρουαρίου 2012


Κύριε βουλευτά,

Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι μέχρι σήμερα δέν σᾶς ἔχω ἐνεχυρήσει τήν ψῆφο μου, καί ἀπ’ὅσο φάνηκε, τοὐλάχιστον μέχρι τώρα, δέν τήν είχατε ανάγκη.
Δεδομένου ὅμως ὅ,τι τυγχάνω ἐν δυνάμει ψηφοφόρος σας, πλήν ὅμως αδύναμος να εμπλεχθῶ σέ διαδικασίες ἀνώτερες τῶν δυνάμεών μου, ἐν’ ὅψι τῶν εξαγγελθεισῶν εξαγγελιῶν σας θά ἐπιθυμοῦσα νά συμπεριλάβετε καί τήν κατάθεση μηνύσεως εἰς τό Εὐρωκοινοβούλιο ἐπί τῆς συντελεσθεῖσας ἀπάτης, τόσον εἰς βάρος τῆς Εύρωπαϊκῆς Ἐνώσεως, ὅσον καί εἰς βάρος τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας, που σκοπόν εἶχε τήν εἴσοδον τῆς τελευταίας εἰς την Ευρωζώνη μέ πλαστά στοιχεῖα, σε τρόπο ὤστε να δυνηθοῦμε νά διαπιστώσουμε τους πρωτεργάτες τῆς ἀπάτης. Κατά τήν ταπεινή μου ἄποψη θά ἔχει μεγάλο ενδιαφέρον, καθ’ ἦν περίπτωσιν αποφάσιζαν να συνδράμουν οἱ εὐρωπαϊκές καθεστηκυῖες αρχές, γεγονός πού ἡ ταπεινότης μου δέν τό πιστεύει!
Προσοχή, πριν της ανακοινώσεως τῆς δημιουργίας τοῦ νέου σχηματισμοῦ, ὑφ’ ὑμῶν, μεταξύ τῶν ἄλλων, αμφιταλαντευόμουν μεταξύ τῶν πολιτικῶν σχηματισμῶν «Ἀνταρσία» και «Χρυσή Αὐγή», δεδομένου ότι ἡ ηγεσία του «ΚΚΕ» ἀποτελεῖ μέρος τοῦ νεοφιλελεύθερου καπιταλιστικοῦ συστήματος, πού ἔχει σάν στόχο τόν κατευνασμό τοῦ προλεταριάτου.


Ὁ τσαντισμένος πολίτης

C.

Ἀπ’ ὅ,τι ἀντιλαμβάνεσθε, καί ἐκ τῆς ἀνωτέρω παραγράφου,  ἡ πίστις μου για τήν Ἑλλάδα ἔχει ἀρκοῦντος βαθειές ρίζες.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία τα ελληνικά σας, αλλά τι το θέλατε το τουρκικό στο τέλος;
τσατίζομαι < τουρκική çatış, τσακώνομαι, θυμώνω, εκνευρίζομαι.