Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΗΣ ΧΩΡΑΣ

Κώστας Μαυρόπουλος, ο Σαντέτες
Δημοσιογράφος-συγγραφέας                                        

 Οι επικείμενες εκλογές για την Τοπική Αυτοδιοίκηση, η επιμονή των θιασωτών των πρόωρων Εθνικών εκλογών και εκείνων, οι οποίοι προβάλουν επίσης επιμό-νως την διεξαγωγή των Εθνικών εκλογών με το σύστημα της «απλής αναλογι-κής», στάθηκαν αφορμή της συγγραφής του παρόντος άρθρου.
      Επειδή έχω αρνηθεί επανειλημμένως επίμονες προτάσεις τόσο Κομμάτων, όσο και φίλων – συμπατριωτών μου Ποντίων – για την ανάδειξή μου ως υποψηφίου βουλευτού, είμαι αναγκασμένος, άλλη μια φορά, να εξηγήσω τους λόγους.
      Πρώτον, ως ενεργός πολίτης, ασχολούμαι με την πολιτική.
      Δεύτερον, ουδέποτε με κατείχε η φιλοδοξία (διάβαζε: ματαιοδοξία), της προ-σωπικής προβολής.
      Τρίτον, τα χρήματα ουδέποτε υπήρξαν για εμένα αυτοσκοπός.
      Τέταρτον, αν και αυτή η σταθερή ιδέα μου φέρει «χιμαιρική» χροιά, είμαι πε-πεισμένος απολύτως ότι μία από τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της πατρίδος μας είναι η επιστροφή στις ρίζες! Και αυτό, επειδή η Ελλάδα δεν έχει ανάγκη να αντιγράψη οποιοδήποτε πολίτευμα μιας κάποιας χώρας!
      Δεν αποτελεί πρότυπο Δημοκρατίας ο πολυκομματισμός.
      Αυτή είναι και η γενεσιουργός αιτία των θιασωτών της διεξαγωγής των Εθνι-κών εκλογών με το σύστημα της «απλής αναλογικής»… Για να εξετάσουμε νηφάλια αυτήν την άποψή μου, αρκεί να αναφέρουμε, ποιοι την ζητούν.
      Έχω την γνώμη, αγαπητοί αναγνώστες, πως θα συμφωνήσετε μαζί μου:
      Πρώτον, τα λεγόμενα «μικρά κόμματα».
      Δεύτερον, οι αυτοχριζόμενοι Δημοκράτες και Προοδευτικοί.

      Προσωπικώς, αν και η ιδέα μου έχει «χιμαιρική» χροιά, βασιζόμενος στην μακραίωνη ιστορία της Ελλάδος, πιστεύω ότι πρέπει να καταργηθούν ανεξαιρέτως όλα τα Κόμματα και να εκλέγονται ανεξάρτητοι βουλευτές, αλλά να ισχύη το ανα-φαίρετο δικαίωμα της ανάκλησης, εάν ο εκλεγμένος βουλευτής, μετά την πάροδο μερικών μηνών – έστω ενός έτους – δεν ανταποκριθεί στα καθήκοντα της εκλογής του. Εάν υπάρξη δεύτερη ανάκληση, να στερήται του δικαιώματος του εκλέγε-σθαι. Βεβαίως, θα πρέπει να περιορισθή ο αριθμός των βουλευτών στους 200!
      Τότε και μόνον τότε, δεν θα υπάρχει η δικαιολογία των «προηγουμένων» κυβερνήσεων, εφ’ όσον θα υπάρχει η «προσωπική» και μόνον ευθύνη!!!
      Ταυτόχρονα να εκλέγονται από τον λαό Πρόεδρος και Πρωθυπουργός!!!
      Απαραίτητη είναι και η μείωση των Υπουργείων!!!
      Βεβαίως, θα έχουν καταργηθεί οι «νόμοι»:
      • «Περί ευθύνης υπουργών», και
      • «Βουλευτικής ασυλίας», για ποινικά αδικήματα.
      • «Παραγραφής», λόγω χρονικού διαστήματος.
      Τέλος, κατά την ταπεινή μου γνώμη, οι προϋποθέσεις μιας αναπτυγμένης χώρας είναι οι κάτωθι:
      •  Ισχυρή Κυβέρνηση.
      •  Ισχυρή Οικονομία.
      • Αυστηρή τήρηση από το σύνολο κυβερνωμένων και κυβερνώντων των Δημοκρατικών θεσμών!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: